نرم اور رسیلے ہونٹوں کے لیے | کشمش بیٹروٹ لپ بام

نرم اور رسیلے ہونٹوں کے لیے | کشمش بیٹروٹ لپ بام

تعارف

چہرے کی تمام خصوصیات میں ہونٹوں کی اہمیت ہے۔ اس کا ایک اہم مقام ہے اور اسے مناسب دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔ ہونٹوں کی مختلف اشکال ہیں۔ لیکن ہر قسم کے ہونٹوں کا اپنا اثر ہوتا ہے۔ پرکشش ہونٹوں پر غور ہر ثقافت میں تقریبا یکساں ہے۔ ہر قسم کے ہونٹ اپنی قسم کی خوبصورتی اور اثر کی وضاحت کرتے ہیں۔ ہونٹ فنکاروں ، شاعروں اور مصوروں کے لیے بھی ایک خاص اہمیت کا حامل ہے۔ یہ ہمارے چہرے کی توجہ کا مرکز ہیں۔ لہذا ، ہونٹوں کو ہماری زندگی میں بہت اہمیت حاصل ہے اور مناسب دیکھ بھال کی ضرورت ہے۔ ماہرین خشک اور پھٹے ہونٹوں کے لیے بام ، چیپ اسٹکس ، سکربز ، کریم اور ان جیسی دوسری مصنوعات تجویز کرتے ہیں۔ تمام موسموں میں ہونٹوں کو نمی بخشنے کے لیے لپ بام کو انتہائی موثر مصنوعات سمجھا جاتا ہے۔

لپ بلم اور لم نمدار

Lip Balm
لپ بام بنیادی طور پر خشک اور پھٹے ہونٹوں کو نمی فراہم کرنے کے لیے بنایا جاتا ہے۔ یہ ایک موم جیسا مادہ ہے جو خشک ہونٹوں کو اوپر سے لگایا جاتا ہے تاکہ ان کو نمی میں رکھا جا سکے اور پھٹنے اور کریکینگ سے بچا جا سکے۔ ہونٹوں کے بام کا بنیادی کام ہونٹوں پر نمی کو برقرار کرنا ہے ، خاص طور پر خشک اور انتہائی گرم موسم میں۔ ہونٹ کافی نازک ہوتے ہیں کیونکہ ہونٹوں کی جلد بہت پتلی اور حساس ہوتی ہے۔ کچھ ہونٹوں کے بام رنگ دار ہوتے ہیں۔ ان رنگین باموں کا رنگ عجیب ہوتا ہے اور جلدی ختم ہوجاتا ہے ، لیکن انہیں کافی آسانی سے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

گھر میں بنائے کا طریقہ

Lip Balm

تازہ چقندر لیں ، انہیں اچھی طرح دھوئیں اور چھیل لیں۔ چقندر کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیں اور جوسر مشین سے جوس نکالیں۔ چھاننی کی مدد سے چھان لیں۔ اب پیالے میں 1 چائے کا چمچ گھی ، 2 چائے کے چمچے چقندر کا رس ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ تھوڑا سا ابلا ہوا گرم پانی لیں اور اس میں پیسٹ ملا لیں۔ جب یہ مائع شکل میں بدل جائے تو اسے 15 سے 30 منٹ کے لیے لگا کر لیں ، آپ کا چقندرماسک استعمال کے لیے تیار ہے۔

کشمش چقندر بلم


کشمش چقندر ہونٹوں کے بام میں قدرتی اجزاء ہوتے ہیں۔ یہ ہونٹوں سے گہرے سیاہ ذرات کو ہٹاتا ہے اور انہیں گلابی بناتا ہے۔ ہمارا بام ہر کسی کے ہونٹوں کو قدرتی طور پر گلابی رکھنے کی خواہش کو پورا کرتا ہے۔ اس میں ذائقہ اور خوشبو کے لیے کالی مرچ جیسے اجزاء شامل نہیں ہیں ، کیونکہ یہ جلد کے لیے پریشان کن ہو سکتے ہیں۔ کشمش چقندر لپ بام بھی کافور ، مینتھول ، فینول اور سیلیسیلک ایسڈ جیسے اجزاء کو شامل نہیں کرتا۔ اس میں وٹامن سی کی ایک خاص مقدار ہوتی ہے جو نہ صرف ہونٹوں کو سکون بخشتی ہے بلکہ ہونٹوں کی جلد کو دن بھر تروتازہ اور نم رکھتی ہے۔ ہمارا چقندر ہونٹ موئسچرائزر ہے، یہ ہر موسم میں ہر قسم کے ہونٹوں کے علاج میں مدد کرتا ہے۔ کشمش چقندر لپ بالم خریدنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

چند اہم فوائد

ہونٹوں کی نمی کو برقرار رکھتا ہے۔
جلن اور خارش کو دور کرتا ہے۔
ہونٹوں کو گلابی رکھنے میں مدد کرتا ہے۔
ہونٹوں کو خراب ہونے سے بچاتا ہے۔
سورج کی مضر شعاعوں سے محفوظ رکھتا ہے۔
ہونٹوں میں موجود ذرات کو نکلتا ہے اور جِلد کو صاف رکھتا ہے۔

استعمال کا طریقہ

اپ کشمش تجویز کرتا ہے کہ اس بام کو فریج میں رکھیں۔ اپنی انگلی پر مٹر کی مقدار جتنا لگائیں۔ پہلے اپنے نچلے ہونٹ پر بام کو رگڑیں ، صرف باہر کی طرف۔ پھر اوپری ہونٹ پر ، صرف باہر کے طرف۔ اپنے اوپری اور نچلے ہونٹوں کو ایک ساتھ رگڑیں کیونکہ یہ آپ کے تمام ہونٹوں پر مناسب طریقے سے پھیلنے میں مدد دے گا۔

آپ کے خشک ہونٹ باقاعدہ استعمال سے ٹھیک ہو جائیں گے


You may also like View all