کیل، مہاسے، اور دانوں کا موثر علاج

کیل، مہاسے، اور دانوں کا موثر علاج

:تعارف

کیل مںہاسے ایک طرح کی جِلد پر سوزش کا نام ہے۔ یہ عام طور پر چہرے پر ظاہر ہوتا ہے لیکن یہ کہیں بھی بن سکتا ہے۔ کسی بھی موسم یا وقت میں ہمارے چہروں پر مہاسوں کی متعدد شکلیں ہوتی ہیں۔ مںہاسے کی کچھ اقسام جینیاتی ہوتی ہیں جبکہ دیگر مختلف وجوہات سے جنم لیتی ہیں۔ مںہاسے، دھبے، سیاہ ہیڈز اور سفید ہیڈز، سوجن ، درد یا ظاہری شکل اس انداز سے ہوتے ہیں کے لگتا ہے ہمیشہ رہیں گے۔ مہاسوں سے متعلق مختلف مسائل ہیں جیسے مہاسوں کے نشانات ، جِلد میں چکناہٹ ، دانے ، بلیک ہیڈز اور وائٹ ہیڈز جو کہ مہاسوں کی صفائی کے ذریعے ٹھیک کیے جا سکتے ہیں۔

:مہاسوں کی کچھ عام علامات

یہ عام طور پر جلد کی سطح پر پائے جاتے ہیں۔ اور وائٹ ہیڈز جلد کی سطح پر بند شکل میں ہوتے ہیں۔ جو جلد کے نیچے بنتے ہیں۔ وہ نوڈولز سے زیادہ نرم ہوتے ہیں لیکن تکلیف دہ ہوتے ہیں۔ مزید پڑھیں

:ایکنی فائٹر

پمپل

Pimple

چونکہ مہاسے چہرے کی جلد کے اہم مسائل میں سے ایک رہے ہیں۔ جسے بہرحال ٹھیک کیا جانا ہے۔ بہت ساری مصنوعات ہیں جو مہاسوں کے مسائل کا علاج کرتی ہیں۔ کچھ ضروری مصنوعات تیل ، ایکنی جیل ، ایکنی کریم ، ایکنی ماسک وغیرہ ہیں۔ وہ نشانات ، دھبوں کو بھی کم کرتے ہیں۔ یہ جلد سے گندگی ،اضافی تیل ، گندگی کی نجاست اور بیکٹیریا کو دور کرتے ہیں اور سوجن ، لالی اور دیگر مہاسوں کے مسائل کو کم کرتے ہیں۔ مزید برآں ، یہ ایکنی کلینزر ان لوگوں کو ایک قسم کا اعتماد فراہم کرتے ہیں جو مہاسوں کے خراب حالات سے دوچار ہیں۔

  :گھر میں بنانے کا طریقہ

At home

:کھیرے کاماسک

کھیرے کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کریں اور پیس لیں۔ پانی کو چھان لیں۔ اور اس پانی کو اپنے چہرے پر لگائیں اور اسے 10 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ پھر ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔ بہتر نتائج کے لیے کشمش کا عرق گلاب لگائیں۔

:ہلدی چہرے کا ماسک

آدھا کپ چنے کا آٹا لیں اور 2 چائے کے چمچ ہلدی پاؤڈر ملا دیں۔ اس میں تھوڑا سا دیسی گھی، اور باداموں کا تیل مکس کریں۔ اس سارے مرکب کو اچھی طرح ملا لیں۔ دونوں ہتھیلیوں اور انگلیوںسے اس پیسٹ کو اپنی جِلد پر لگائیں۔ پھر پانی سے اچھی طرح صاف کر لیں۔

:کشمش ایکنی فائٹر کلینزر

Kishmish Organic

کشمش ایکنی فائٹر کلینزر 100 فیصد قدرتی اجزاء سے مل کر بنا ہے۔ یہ ہر طرح کے ایکنی کے مسائل کو حل کرنے میں کارفرما ہے۔ اس میں استعمال ہونے والے تمام قدرتی اجزاء جِلد کے لیے نہایت موثر اسے ایکنی سے محفوظ رکھنے کے لیے تمام صلاحیتوں کے حامل ہیں۔ ہمارے ماہرین نے ایکنی سے جنم لینے والے دیگر مسائل کا بھی حل ذِہن میں رکھتے ہوئے اسے تیار کیا ہے۔ کشمش اپنے اس کلینرر پر نہایت فخر ہے کہ اسے استعمال کرنے والے ہر شخص نے اس سے اطمینان کا اظہار کیا ہے۔

:اہم فوائد

کشمش ایکنی فائٹر کلینزر کے چند اہم فوائد درج ذیل ہیں۔

 یہ کھلے مساموں کو ٹھیک کرتا ہے۔
جلد پر سوجن اور خراشوں کو ختم کرتا ہے۔
کشمش ایکنی فائٹر خشک خارش والی جلد اور خارش کا علاج کرتا ہے. – جلد سے گندگی کے ذرات کو نکال کر صاف کرتا ہے۔
۔ کیل مہاسوں کا بہترین علاج کرتا ہے۔
جھریوں کو کم کرتا ہے۔
جِلد میں سے اضافی تیل کو کم کرتا ہے۔

  :استعمال کا طریقہ

کلینزر کو تھوڑا سا اپنی انگلیوں پر لگائیں۔ آہستہ سے اسے اپنے چہرے پر لگائیں۔ 10 سے 15 منٹ تک اسے لگا رہنے دیں یہ تھوڑا خشک ہونے دیں۔پھر اسے اپنے چہرے پر سے تازہ نلکے کے پانی سے صاف کرلیں۔ بہتر نتائج کے لیے جِلد پر کشمش کا عرق گلاب چھڑک لیں


You may also like View all